اقدامات محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در ۳ شهرستان آذربایجان غربی انجام می‌شود
کد خبر: 4059879
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵

 اقدامات محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در ۳ شهرستان آذربایجان غربی انجام می‌شود

رییس بنیاد مستضعفان گفت: سه شهرستان چالدران، تکاب و سردشت، سه منطقه هدف بنیاد مستضعفان برای محرومیت‌زدایی در آذربایجان غربی هستند، البته در همه جای این استان در صورت لزوم ورود می‌کنیم و اقدامات محرومیت‌زدایی انجام می‌دهیم.

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان، ۵ خرداد در جلسه بررسی فعالیت‌های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در آذربایجان غربی اظهار کرد: در کنار و کمک کار دولت برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم هستیم و در این حوزه با جدیت پای کار بوده و تلاش می‌کنیم، این هم‌افزایی و همراهی نهادهای مختلف در راستای خدمت‌رسانی به مردم مقدس است و باید با همه توان در این عرصه وارد شویم.

وی با اشاره به لزوم اقدام انقلابی برای توسعه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در کشور به ویژه آذربایجان غربی اضافه کرد: باید با جهاد و همت مضاعف، مخلصانه در این  مسیر گام برداریم و برای مردم کار کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: این اوضاع و محرومیت‌زدایی، درست‌شدنی است ولی کار سختی است که باید در همه حوزه‌ها این کار سخت را با قدرت انجام دهیم.

فتاح با اشاره به اینکه انتقاد، حق مردم است، ادامه داد: مردم، همواره پشتیبانی خود را اعلام کرده و اگر در مسیر خدمت‌رسانی، از کمبودها انتقاد کنند، باید پذیرای آن باشیم.

وی با ابراز خرسندی از پیگیری خوب استاندار آذربایجان غربی در راستای اجرای اقدامات عمرانی گفت: این استان شایسته خدمت است و باید با اعلام امن بودن و دور کردن نام آن از فضای امنیتی، فضا را برای سرمایه‌گذاری باز کرد.

فتاح با بیان اینکه سه شهرستان چالدران، تکاب و سردشت، سه منطقه هدف بنیاد مستضعفان برای محرومیت‌زدایی هستند، گفت: البته در همه جای این استان در صورت لزوم ورود می‌کنیم و اقدامات محرومیت‌زدایی انجام می‌دهیم.

 

انتهای پیام
captcha